2007-05-19

Bootin

Jag har en vän! Han har ett akvarium. Det är fint! Åsså kan han få kikärter å smaka gott!

Han Stefan Bootin och har nojja på laterit. Tills för några veckor sedan har han bara använt TMG, inga macroämnen alls och ändå syns det inga brister.
Bilden är tagen idag, med min mobil. Växterna är sjukt röda. Mycket rödare än vad det ser ut på bilden. Kan iof bero på kvävebegränsningar men då borde dem isf med tiden bli brister också. Men så är inte fallet.
Jag blir lite avis när man ser sådant färgspel. Speciellt när man kommer hem till sina egna gråbleka kar. Hoppas på att det ska bli ändring på det nu när jag har bytt ramp. Har beställt 4st aqurellerör igår. Ska köra dom tilsammans med de 14 000K rören som sitter i nu.
Yeye. jag ville bara tala om att han har grymt snyggt akvarium. Ni hittar honom i länklistan här till höger om ni vill kolla på hans andra kar.

Inga kommentarer: