2008-06-18

Uppdateringar från 375:an

Efter ADA-bidraget var inskickat var det dags att fibbla lite med 375:an. Hade igentligen velat det innan men det skulle inte ha tatt sig tids nog. Men nu får jag å andra sidan något nytt att ha med till AGA.
Jag har fixat mest på den högra delen, har ju ändrat där en massa gånger och lyckas inte riktigt att få till det. Nu tycker jag docka tt det är bettre. Gillar speciellt den delen som ni ser på första fotot.
Tanken är att det ska götta till sig rejält på vänster sida ocskå, tanken är även att byta ut phillipine-ormbunken mot needleleaf. Men min NL är bara som små spermier än så jag fån nog vänta ett år eller så...


325:an har också bytt skepnad i dagrna. Nu när jag inte kommer att ha en helö zoobutik att lagra mina växter på så får den funka som en bank för mina lite sällsyntare arter. Ingen scape alls utan bara en gröt!.
Har planer på att det ska i mer Dragonstone i den och att flytta om ganska mycket. Men det händer inte förrens efter sommaren...

Inga kommentarer: