2009-11-19

Kanske en "före" bild?


Slänger in en bild på karet efter vattenbyte. Fick lampan idag så nästa vecka ska jag börja ordna. Tänkte jag skulle ta grus i naturen. Vill ha en jusste och naturlig blandning av olika kornstorlekar. Ska bara hitta nån sjö nearby...
Ska slänga upp lite bilder som inspirerat mig till den kommande scapen. Har jobbat ihjäl mig denna veckan och inte orkat dra igång datorn bara...
All heder till iPhone men kameran är ju faen inget att hänga i granen...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Leonard sa...

Hur tyckte du att LED belysningen fungerade? för jag antar att det är den du bytt ut.
/Leo

b r a m s sa...

Njae, det sitter 4x15w aquarelle i det nu, hade LED ett tag bara. Nu står dom i skåpet under =).

Tyckte inte att det var nå vidare. Iaf inte för dom pengarna!!!
Väntar dock med spänning på de nya LED:en som ska komma fråm TMC. Skulle få testa dom också lovande vår kontakt.