2007-06-26

Big ones.

Igår började jag att riva ur 375:an. Har tatt ut pecis allting och sköljt gruset. Fiskarna får bo i filterkaret tills jag har bestämt om dom ska få flytta in igen eller om dom får förlja med till jobbet. Jag har sparat på Elantine då den kommer att vara den enda växten i min monokulturiwagumi. Jag kommer kanske att ha typ H. difformis till en början också för att skapa lite massa. Så fort det blivit balans så kommer det bara vara Elantine.
Jag och en kompis var nere i hamnen och hämtade lite stenar också, shit vilka as! Skitstora. Jag har testat lite i karet med den största, den funkar men jag tror jag får åka och hämta några som är aningen mindre. Jag vill iof ha en jäkligt "Gosh, thats a big rock"-looken men det känns som det är lite överdrivet.

Vill meddela att vi inom kort kommer att ha micro+ till försäljning om det är nån som föredrar det framför nutrisi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett akvarium med "Gosh, thats a big rock"-looken låter helt klart som ett akvarium i min smak. Skall bli spännande att se...

Gör du av med en massa växter nu? Jag hade tänkt att kontakta dig för att försöka få byta till mig lite växter, när värsta semesterflängandet är över om ett några veckor... Din lista på Plantswap innehåller ju många växter jag skulle vilja pröva... :)

b r a m s sa...

hehe, jo det kan bli kul. Jag har stoppat i stenarna men jag är inte helt nöjd... kanske slänger upp en bild sen.
Ja, alla växter är borta, men dom finns på jobbet. Bara å hojta om du ska ha nått!

Bootin sa...

hur går det? du får ta & lägga upp en bild snart! vad kör du för gödningsdoser? jag menar förutom den magiska bottnen