2005-09-22

Autogödning, nästa steg!

Slänger upp en bild på showcaset på jobbet. Det börjar ta sig nu... orkar inte köra lika avancerat där. men det funkar bar med tank på den tid det tar...

Ingen gödning idag. Det fanns kvar så det räckte sen igår. funderar på om det kanske räcker imorgon också?
Idag har jag träffat bosse granholm, han hade med sig en hel del PMDD till mig. gäller å buffra upp nu så man har...
Jag har skissat å även testat en del på en Automatgödare... köpte en digital timer på jobbet. Tänkte jag skulle koppla en minijet på 1min om dan. testa lite ådet var inga problem att strypa ner den till 1liter / min. Kan då ta en hink å fylla den med 20liter vatten. Hälla på 20 fulldoser å se till att det löser sig ordentligt,.... detta skulle då ge karet gödning i 20 dar! GÖTTANS!
Återkommer med mer info om detta!

Inga kommentarer: