2005-10-23

torrdosering igen.

Nu har autogödningen tagit slut, har torrdoserat igen i två dagar. Har idag doserat följande:
2 tsk kno3
1 tsk k2so4
½ krm kh2po4
1 krm nutrisi

Jag har snackat en del med en kille som heter Peter, vi har idag kommit fram till att vi ska köpa PMDD direkt från en grossist. Det blir bra mycket billigare. Nackdelen är att vi kommer att sitta på 10 kg nutriSi och 25 kilo av de andra ämnena. Han skulle kolla upp om det gick att få tag på löst kalium också. Kan ju säga att det kommer att bli några enkilos påsar över.
Om det finns intresse så kan ni kontakta mig.

Övrigt då ser det helt ok ut i karet. Min Madagascariensis börjar bli riktigt stor, även Baclayan. Tror det är dags att kasta ut dom innan dom skymmer för mycket. Nån som är intresserad?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare
Tony här, grym sida eller blogg.
Jag köper gärna en del pmdd om ni vill bli av med en del senare.
Tänkte börja torr dosa lite mer. Måste komma över ok se på karet snart och sno lite tips.

b r a m s sa...

Jupp. bara å komma förbi. Kommer bara erbjuda 1kg påsar,...

Anonym sa...

Tjenis Har ni skaffat pmdd nu, Hur mycket vill du ha för dom olika preppen. Skall till lissbon på söndág och jobba men jag köper gärna detta när jag nu kommer hem. tror om ca 7-11 dagar. Ha det gött