2010-01-27

Hmm,..

Var tvungen att hitta lite motivation häromdagen. Växtera hade kommit och mådde inte så bra i påsen.
Det blev ett halvbra resultat... Men nu är dom på plats iaf.
Som vanligt kunde jag inte riktigt bestämma vilka sorter jag skulle nöja mig med så, de ble lita av varje.
Kommer ännu mer på posten. Jag som hade tänkt att hålla nere antalet arter!
Det är ju lite kul att testa vad som funkar under LED;n också.
Fissidensklumpen i främre hörnet ska ju naturligtvis inte vara där. Det ska i lite smårötter som ska agera "kringla sig nerför den stora roten"-saker =).
Få se hur det blir.

Jusst det. Har investerat i en EOS 450D också. Tillfället dök upp och jag sörjer 300:an lite...
Känns som 450 är en leksak jämnfört, mycket lättare och plastigare. Men den har ju sina fördelar också.
Blir till att köpa ett batterigrepp så den blir tyngre. =)

2 kommentarer:

Leonard sa...

Kan nog bli riktigt schysst! :) Gött o se lite aquascapebilder uppe igen.

Anonym sa...

Du kommer inte ångra dig. 450D är ett riktigt bra val.