2010-01-01

Co2 -prylar till salu.


Jag har fortfarande co2-prylar över som jag tänkte sälja.
Samtliga produkter kommer från Italienska Aquili. All ”glassware” är handblåst och av hög kvalité.
Kontakta mig på Brams.christian(at)gmail.com, glöm inte att skriva vad du vill ha och din adress, så ska ni få en bekräftelse och mitt kontonummer.
När pengarna kommit in på kontot så skickar jag grejjerna på bästa möjliga sätt med posten.
Frakt tillkommer. (De flesta grejjer går i postens förfrankerade påse och kostar då 30:-)
Prylar kan levereras i Karlstad och GBG-området.
Om ni handlar för mer än 300:- skickar jag med en bubbelräknare utan extra kostnad.
OBS! Minsta ordervärde 100:- totalt.




Bottengöding i tablettform.12 tabletter för 10:-

.



Anslutningsnippel för sammankoppling av tex magnetventil och reducering för att slippa slangaset mellan. =) 5:-



Anslutningsnippel som är liknande ovan men längre, och snyggare! 10:-







Keramikdiffusor 1cm 70:-
Keramikdiffusor 2cm 70:-
Keramikdiffusor 3cm 70:-




Keramikdiffusor vinklad 3cm 120:- (den i mitten på bilden)




Bubbelräknare av glas. 70:- för 1st eller 100:- för 2st




Insug i glas 12mm 100:-




Adapter för anslutning till ”vanlig” tub. ( tror den heter DIN nått =)) 10:-



1 kommentar:

Anonym sa...

I want not concur on it. I regard as nice post. Particularly the designation attracted me to be familiar with the unscathed story.