2007-11-29

375:an ikväll

375:an ikväll!.
Jag fick precis ett ryck och beslutade mig för att göra slag i saken gällande min vänstra sida. Jag är nöjd med min lilla kulle som jag byggt av rötter och X-masmossa. Den kommer få vara kvar tills den fluffat till sig lite iaf.
Sen var det ju nått som fattades. Kan inte till 100 säga att detta gjorde susen men nu har jag testat det. Jag pillade dit en liten viadukt med vit sand. Det känns bättre än förut men ändå inte riktigt bra, den kanske ska vara mindre... eller större?. ska suga på den lite...
Annars så funkar det ganska bra med alla karen nu. Jag har lite trådalger i 375:an samt att min Altum fortfarande är tråkigt skygga (jag vet att det kan dröja) och aningen oreda i 325:an, annars bra. 58:an har fått hyresgäster idag, ett par Ap. panduro och tio Normans lampeye. Jag ska nog kanske snart stoppa i tio amanoräkor också. Jag tror att de tilsammans ska klara av algerna i detta kar med galans.
Edit. kolla ottosarna i framkant, dom ser sjukt små ut mot stenen =),. PHETT!

1 kommentar:

Anonym sa...

det blev faktiskt riktigt bra!