2007-11-09

fotokul!

Idag har jag fotat lite. tänkte jag skulle lägga upp lite smakprov på detta...Hemianthus Micrantemum och proserpinaca palustris precis innan läggdags i 58:an.

Hydrocotyle maritima i 375:an. Den börjar slingra sig nu. Jag ska låta den bli som glesa lianer har jag tänkt och inte ansa den alls hårt.

för övrigt så har jag upptäckt att Kht har stigit ganska mycket i 375:an. Inte helt oväntat då den vita sanden innehåller endel kalk. Jag fick 7 som resultat och har tidigare legat kring 3. Mitt Ph ligger på 6.75 just nu... Behöver nödvändigtvis inte köra med så mycket gas som jag tidigare gjort, men jag vill samtidigt att mina altum ska trivas,. dom ser iof ut att må prima men dom ska väl helst ha lite surare om jag minns rätt!.
En bild på altumen kommer upp imorgon. Nu ska JA sussa ZzZzZZzzZZzZZzZzzzzzZZZz


Inga kommentarer: