2005-12-29

tummen ur...

Fick ett ryck igår strax efter att jag skrivit här... skulle göra rent UVC:n. Det gjorde jag också, den var inte alls skitig! Fick för mig att jag skulle reda ut alla sladdar som trasslat sig allt mer å mer. Det slutade med att jag drog om hela jävla elen under karet. detr är inget som man ska göra mitt i natten när man är trött som ett aus! =)
Hur som helst så blev det ganska bra. jag fick upp en till dosa med plats för 5 kontakter. Jag slipper alltså alla delningsdosor som suttit på varandra numera. Gött!
Ökade även UVC:n från 2x1h till 3x1h. Få se om det kan hjälpa nått!
Ska hem å byta vatten idag. ska även se till å kolla gödningsnivåerna. Funderar på om jag ska trycka upp Po4:an igen. Kanske är det så att trådisarna trivs bättre i po4 fattigt vatten?... Om man nu kan kalla vatten med en Po4 nivå på 2 det!? =)

1 kommentar:

oblog sa...

Samma sak här, UV-C'er verkar aldrig bli skitiga !